В 2019 році Китай на третину скоротить дотації на електромобілі

Державні субсидії для громадян на покупку автомобілів, що заряжаються, в Китаї в 2019 році скоротяться на 30%. Про це розповів представник Асоціації автовиробників КНР.

Це може «пом’якшити» стрімке зростання продажів електрокарів і гібридів, які в 2018 році в Китаї зросли на 50%, вважають представники автоконцернів.

Китай вперше ввів заходи зі стимуляції виробництва і попиту на plug-in машини в 2010 році. З 2018 року субсидії вже переглянули. У КНР дотації держави прив’язані до пробігу електромобіля на одному заряді. Так, з 2018 року дотації на електрокари з пробігом до 150 км скоротилися, а на машини з запасом ходу більш ніж в 400 км – збільшилися.

Скорочення субсидій на третину швидше за все знову торкнеться саме гібридів і електромобілів з малим запасом ходу, при цьому підтримка електрокарів з потужними батареями збережеться ще на рік. У 2020 році субсидування попиту на електромобілі в Китаї може бути скасовано повністю. Натомість, влада надасть пряму підтримку тим виробникам, яких вважатимуть найбільш перспективними.

Зараз Китай є абсолютним світовим лідером з продажу електричних машин і гібридних автомобілів зі збільшеним за рахунок подзаряжкі запасом ходу. У 2018-му сумарні продажі таких машин перевищать 1 мільйон штук.

Місцеві автоконцерни вже розпочали готуватися до того, що влада називає «бути конкурентоспроможними без дотацій». Так, нещодавно концерн Geely оголосив про створення спільного підприємства з найбільшим місцевим виробником акумуляторів CATL з випуску автомобільних батарей. Зроблено це як раз для того, щоб знизити собівартість блоків акумуляторів для електрокарів до того моменту, коли урядові субсидії будуть повністю скасовані.

Джерело: elektrovesti.net