За підсумками першого кварталу Німеччина стала лідером з поставок автотранспорту в Україну

За підсумками першого кварталу в Україну було ввезено 15 145 автотранспортних засобів, митна вартість яких становила 212,8 млн.дол.США, повідомляє асоціація “Укравтопром”.

Найбільшу частку в імпорті охопили легкові автомобілі – 80%. Закупівля 12 072 іномарок обійшлася імпортерам в 177,6 млн. доларів. У порівнянні з минулим роком обсяг імпорту легкових автомобілів знизився на 41 відсоток.

Найбільшим постачальником легкових автомобілів за звітний період стала Німеччина, з якої в Україну було завезено 2 089 авто.

На придбання за кордоном 2 956 комерційних автомобілів було витрачено понад 34 млн. дол.США. При цьому відносно I кварталу минулого року ввезення комерційних авто зменшилося на 52 відсотки.

Як і в секторі легкових автомобілів, лідерство в постачанні комерційних авто належить ФРН – 1262 шт.

Найбільше падіння обсягів ввезення відбулося в автобусному сегменті автоімпорту: -68%. З січня по березень в Україну було імпортовано 117 автобусів, оцінених в 1,2 мільйона доларів.

Більше всього автобусів – 88 шт. було ввезено з Німеччини. Таким чином, ФРН в I кварталі 2015 стала абсолютним лідером у поставках автотранспорту на український ринок, охопивши 23% всього автоімпорту.

У той же час на експорт з України було поставлено всього 303 одиниці автотранспорту на суму 14,2 млн. дол.США.

З цієї кількості легкових автомобілів було експортовано 115 шт. на 1,4 млн. дол.США. Щодо аналогічного періоду минулого року обсяг експорту легкових автомобілів впав на 81%. Понад 69% експортних поставок легкових авто припали на Узбекистан.

Поставки на зовнішні ринки комерційних автомобілів обмежилися 160 одиницями, що на 40% менше торішнього результату. Виручка від експорту комерційних автомобілів становила майже 12 мільйонів доларів. Основним зовнішнім ринком у звітному періоді стала Польща, на частку якої припало 58% експорту комерційних авто.

З січня по березень на експорт було поставлено 28 автобусів на 763,3 тис. дол.США. Таким чином, не вистачило всього одного автобуса, щоб повторити результат I кварталу минулого року. Всі 28 автобусів були поставлено на ринок Російської Федерації.