За підсумками року попит на нові легкові автомобілі в Україні впав у 2,2 разу

У грудні всіма операторами автомобільного ринку України було реалізовано 7 629 нових легкових автомобілів, що на 12% більше листопадового підсумку, але на 55% менше показника грудня 2013 року.

Таким чином, за даними асоціації “Укравтопром”, український ринок нових легкових автомобілів закінчив рік з результатом первинних продажів 97 020 авто.

У порівнянні з попереднім 2013 роком продажі впали у 2,2 рази. Отже, як і прогнозувалося раніше, рівень реалізованого платоспроможного попиту на нові автомобілі в минулому році виявився найменшим з 2002 року.

Найбільш затребуваною автомобільною маркою 2014 року на українському ринку була TOYOTA. За минулі дванадцять місяців органи ДАІ провели 10 296 первинних реєстрацій нових легкових автомобілів цієї японської марки. Незважаючи на завойоване лідерство, TOYOTA не змогла наблизитися до свого попереднього результату – відставання від 2013 року становить 33 відсотка.

Другою за популярністю автомобільною маркою серед українців була китайська GEELY. Результат цієї марки з Піднебесної – 9 365 нових легкових авто, з яких понад 7 тисяч було зібрано в Україні. Однак у порівнянні з попереднім роком продажі GEELY скоротилися на 43%.

На третьому місці автомобілі вітчизняної марки ЗАЗ з результатом 7 908 авто. Охопивши 8% ринку нових легкових автомобілів, ЗАЗ не став винятком у загальній тенденції падіння продажів, продемонструвавши негативну динаміку -55% порівняно з попереднім роком.

Варто відзначити, що всього за минулий рік на внутрішньому ринку було продано 27,6 тис. нових легкових автомобілів, вироблених або зібраних в Україні, що становить 28% від всіх продажів у цьому сегменті авторинку.

Реалізація 5 511 одиниць автомобілів принесла корейській марці HYUNDAI четверту сходинку рейтингу вподобань українських споживачів. Розрив з підсумком 2013 року для цієї марки становив -69 відсотків.

Замикає ТОП-5 рейтингу 2014 року VOLKSWAGEN – 5 419 нових авто (-58% відносно попереднього року).