Новини

Світовий автопром озвучив свою позицію щодо забезпечення безпеки дорожнього руху

Автовиробники вважають, що законодавство про конструкції транспортних засобів може бути одним з позитивних факторів щодо поліпшення безпеки дорожнього руху.

З нагоди 2ї всесвітньої Конференції з безпеки дорожнього руху, що відбулася в Бразиліа 18-19 листопада 2015 року, Міжнародна організація виробників автомобілів (OICA) опублікувала документ з викладом своєї позиції з всесвітньої безпеки дорожнього руху.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Президент OICA Кім Йон Гин, який також є президентом Корейської асоціації автовиробників (КАМА), запропонував підвести підсумки ситуації і розробити комплексну позицію щодо поліпшення всесвітньої безпеки дорожнього руху. “Досвід, накопичений розвинутими країнами, може використовуватися в цілях підвищення безпеки дорожнього руху в країнах, що розвиваються”, відзначив Кім Йон Гин.

OICA має намір невдовзі опублікувати всебічну доповідь з цього питання.

Маттіас Віссманн, президент Німецької асоціації автомобільної промисловості (VDA) і 1-й віце-президент Міжнародної організації виробників автомобілів, зазначив, що OICA рішуче виступає за такий комплексний підхід, коли пряму відповідальність за конструкції транспортного засобу і показники безпеки покладено на автомобільну промисловість. Пан Віссманн закликав уряди всіх країн світу створити рівні умови для учасників автомобільної промисловості, встановивши обов’язкові мінімальні стандарти безпеки для нових автомобілів. “Досвід, накопичений у ряді провідних ринків, показує, що законодавство допомогло автомобільної промисловості поліпшити безпеку своєї продукції, зберігаючи при цьому принципи вільної і відкритої конкуренції, в інтересах усіх учасників дорожнього руху”, – сказав Віссманн.

Президент Кім резюмував, що документ з викладом позиції OICA містить ряд рекомендацій для державної політики, і що “Беручи до уваги ці рекомендації, автовиробники в усьому світі не заперечуватимуть проти введення вимог до конструкцій транспортного засобу в рамках національної або навіть переважно міжнародної нормотворчості.”

Back to top button