Лідери ринку за підсумками 11 місяців

З січня по листопад в Україні було реалізовано 73,1 тис. нових легкових автомобілів. Таким чином, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року споживча активність у цьому сегменті автомобільного ринку збільшилася на 26 відсотків, повідомляє асоціація «Укравтопром».

Лідируючу позицію на ринку впевнено утримує Toyota, автомобілі якої обрали 8699 покупців. Відносно минулого року «врожай» Toyota виріс на 27 відсотків, а найпопулярнішим автомобілем марки за звітний період став кросовер Toyota RAV-4, свій вибір на якому зупинили 2445 українців.

Наступною за популярністю автомобільною маркою стала Renault – 7543 реалізовані за одинадцять місяців легковики. Свій торішній результат Renault покращила на третину. Драйвером продажів марки стала модель Logan, яка зібрала в свою скарбничку 2550 реєстраційних номерів.

На третю позицію піднявся Volkswagen, який роком раніше посідав п’яте місце. Попит на німецьку народну марку виріс на 28% до 5706 одиниць. В авангарді продажів Фольксвагена модель Polo – 1228 шт.

Четверте місце у Skoda – 5018 реалізованих машин (+42% до аналогічного періоду минулого року). Найпопулярнішою Шкодою в Україні залишається Octavia – 2392 автомобілі цієї моделі поповнили національний автопарк.

Замикає п’ятірку лідерів корейський бренд KIA – 4853 зареєстровані продажі з початку року (+39% до апмр). Обсягостворюючою моделлю в продажах бренду став бестселер українського ринку нових легкових автомобілів компактний кросовер KIA Sportage, перевагу якому віддали 3358 автомобілістів.

Також в ТОП-10 рейтингу найпопулярніших марок за підсумками 11 місяців увійшли: Hyundai – 3856 шт. (+30%); Nissan – 3851 шт. (+24%); Ford – 3214 шт. (+4%); BMW – 2598 шт. (-8%) і Mercedes Benz – 2 592 шт. (+18%).