Підсумки листопадового ринку нових легкових автомобілів

За даними асоціації “Укравтопром”, споживча активність на українському ринку нових легкових автомобілів залишається вкрай низькою. Листопадовий результат автопродажів не став сюрпризом, в останній місяць осені в Україні номера отримали 6 802 нові легкові автомобілі, що всього на 15% в більшу сторону відрізняється від підсумку попереднього місяця. При цьому розрив з показником минулого року залишається дуже великим. У порівнянні з листопадом 2013 ринок скоротився в 2,3 разу.

Масовий вихід з ринку споживачів автомобілів економ класу все більше міняє структуру продажів.

Листопадова версія п’ятірки лідерів ринку нових легкових автомобілів виглядає наступним чином:

На першому місці закріпилася японська марка Toyota. Попит на цей бренд в порівнянні з жовтнем збільшився на 19% і зафіксований на позначці 836 авто. Торік Toyota також посідала лідируючу позицію загальноукраїнського рейтингу, але з показником 1 639 шт. Таким чином, падіння продажів відносно листопада 2013 для цієї японської марки становило 49 відсотків.

На другий рядок рейтингу піднявся Ford з результатом 474 авто., який посідав як минулого місяця, так і торік всього лише 9 сходинку з показниками 276 і 767 проданих авто. відповідно. В результаті Ford поліпшив свої продажі до попереднього місяця на 72%, а в порівнянні з результатом річної давності знизив їх на 38 відсотків.

Бронза листопада дісталася Nissan – 410 шт. (+ 24% до жовтня 2014 і -37% до листопада 2013). При цьому в жовтні ця марка посідала лише 6 сходинку рейтингу, а рік тому 10 місце.

На четверте місце, з третього в жовтні, опустилася французька марка Renault з результатом 399 шт. (+ 0,5% до жовтня 2014 і -61% до листопада 2013).

Замикає ТОП-5 листопада український бренд ЗАЗ, попит на який знизився щодо попереднього місяця на 6%, а в порівнянні з листопадом минулого року – на 74% і становив 387 автомобілів.

Всього з початку року на українському ринку нових легкових автомобілів було продано 89 391 авто. або на 54% менше ніж за аналогічний період 2013 року.

Лідером одинадцятимісячного періоду стала Toyota – 9 464 шт., продажі якої відносно аналогічного періоду минулого року знизилися на третину.

Друга позиція у Geely – 9 011 шт. (-38% до апмр).

На третьому місці ЗАЗ – 7 463 шт. (-53% до апмр).

Четверту сходинку рейтингу посів Hyundai – 5 021 шт. (-71% до апмр).

В ар’єргарді ТОП-5 січнево-листопадового рейтингу – Volkswagen з 5 004 автомобілями (-58% до апмр).