Рік за чотири місяці – в РФ закрили частину програм стимулювання попиту

Державні програми стимулювання попиту на автомобілі “Перший автомобіль” і “Сімейний автомобіль” за перші чотири місяці досягли встановленого річного показника в 80,6 тис. автомобілів і оголошені виконаними. З січня по квітень були продані на пільгових умовах 85 940 автомобілів, повідомляють в Мінпромторзі РФ.

За чотири місяці 2018 року російський ринок легкових і легких комерційних автомобілів виріс майже на 21%, а сукупний обсяг продажів становив 545 тис. автомобілів. За розрахунками Мінпромторгу, сукупний ефект від реалізації зазначених програм за аналогічний період становив понад 106 тис. автомобілів, в тому числі 20 тис. автомобілів за програмою пільгового лізингу, 47 тис. автомобілів за програмою “Сімейний автомобіль” і 39 тис. одиниць техніки за програмою “Перший автомобіль”.

Таким чином, кожен п’ятий автомобіль в Росії був реалізований в рамках державних програм стимулювання попиту.

На програми “Перший автомобіль” і “Сімейний автомобіль” в 2018 році була передбачена державна підтримка в обсязі 7,5 млрд рублів, на програму “Пільговий автолізинг”, в тому числі “Своя справа” і “Російський тягач” – 6,1 млрд рублів . На програму “Стимулювання придбання Газомоторні техніки” передбачено 2,5 млрд рублів, на програму “Стимулювання придбання наземного електричного транспорту” – 1,5 млрд рублів.