Авторинок ЄС в березні

Як повідомляє Укравтопром, в березні 2019 року ринок легкових автомобілів в Євросоюзі скоротився на 3,9%, з 1 792 880 одиниць роком раніше до 1 722 442 у минулому місяці.

Зниження попиту на нові легкові автомобілі було відзначено на всіх основних ринках ЄС. Так, Італія продемонструвала найбільший процентний спад (-9,6%), потім йдуть Іспанія (-4,3%), Великобританія (-3,4%), Франція (-2,3%) і Німеччина (-0,5%).

Найбільшим національним ринком в ЄС у березні стала Великобританія, де було реалізовано 458 054 нових машин.

Другий рядок рейтингу посіла Німеччина, жителі якої в березні придбали 345 523 авто.

Замикає лідерську трійку Франція з результатом 225 818 проданих легкових автомобілів.

Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно посідає VW Group, яка реалізувала на ринках ЄС 399 742 авто, при цьому падіння склало 1,1% у порівнянні з торішнім березнем.

На другому місці PSA Group з результатом – 281 597 проданих автомобілів, що на 1,4% менше показника річної давності.

І третій результат у RENAULT Group – 179 089 шт. (зростання 2,3%).

Всього за підсумками першого кварталу 2019 року в Євросоюзі свою першу реєстрацію пройшло 4 032 881 новий легковий авто або на 3,3% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

При цьому, у Німеччині показники реєстрації практично не змінилися (+0,2%), тоді як на інших ключових ринках ЄС попит на автомобілі істотно знизився. Іспанія закінчила квартал падінням на 6,9%, Італія відстала від свого торішнього результату на 6,5%, у Великобританії попит на нові легкові автомобілі зменшився на 2,4%.

 

За матеріалами АСЕА