Авторинок ЄС в лютому

Як повідомляє Укравтопром, у лютому 2019 року ринок легкових автомобілів в Євросоюзі скоротився на 1,0% в порівнянні з попереднім роком, незважаючи на невелике пожвавлення на деяких основних ринках ЄС.

Після п’ятимісячного спаду попит на нові автомобілі помірно виріс в Німеччині (+2,7%), Франції (+2,1%) і Великобританії (+1,4%). Однак в Іспанії (-8,8%) та Італії (-2,4%) кількість зареєстрованих автомобілів продовжувала знижуватися шостий місяць поспіль.

Німеччина продовжує утримувати титул європейського лідера з реалізації автомобілів. У ФРН за місяць було продано 268 867 легкових автомобілів.

Другий рядок рейтингу посіла Італія, жителі якої в лютому придбали 177 825 машин.

Замикає лідерську трійку Франція з результатом 172 438 проданих авто.

Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно посідає VW Group, яка реалізувала на ринках ЄС 271 477 авто, при цьому падіння склало 0,7% в порівнянні з торішнім лютим.

На другому місці PSA Group з результатом 195 658 проданих автомобілів, що на 1% більше показника річної давності.

І третій результат у RENAULT Group – 120 084 шт. (зростання 0,3%).

З січня по лютий 2019 року попит на нові автомобілі в Євросоюзі впав на 2,9%. На деяких ринках спостерігалося значне падіння в порівнянні з минулим роком, особливо в Іспанії (-8,4%) та Італії (-4,9%), при цьому реєстрація нових легкових автомобілів залишалася відносно стабільною в Німеччині (+0,6%), Франції (+0,5%) і Великобританії (-0,6%).

За матеріалами АСЕА