Toyota відмовилася від складання позашляховиків у Владивостоці

Toyota Motor змушена відмовитися від складання позашляховиків Toyota Land Cruiser Prado на виробничому майданчику групи Sollers в Приморському краї через різке падіння попиту на нові автомобілі на російському ринку. Оновлена модель буде поставлятися на російський ринок з Японії.

У російському прес-офісі Toyota повідомили, що великовузлове складання Prado у Владивостоці завершене 26 червня.

Toyota провела ряд обговорень з приводу подальшого розвитку бізнесу з компанією «Соллерс-Буссан», в обговоренні також брали участь компанії Sollers і Mitsui. «Ми прийшли до висновку, що подальші плани нежиттєздатні в середній і довгостроковій перспективі. З цієї причини прийнято рішення завершити великовузлове складання», – уточнили в японській компанії і пояснили, що закриття проекту не вплине на обсяги поставок моделі на російському ринок.

Приблизно за два роки СП зібрало близько 10 тис. позашляховиків Prado, хоча згідно з планами щорічний випуск мав досягти 25 тис. автомобілів. Більш того, партнери розраховували в кінці 2014 року замінити великовузлове складання на виробництво повного циклу. Продажі Toyota Land Cruiser Prado у першому півріччі цього року впали на 31%, до трохи більше 5,5 тис. штук.

Sollers, яка створила спільне підприємство з одним з партнерів Toyota – компанією Mitsui, залучила для проекту фінансування з держбанку ВЕБ в розмірі майже 900 млн рублів, а банк отримав у заставу 50% частки в СП. Сторони поки не повідомляють про механізм повернення коштів.