Субсидування російського автопрому буде щомісячним

Міністерство промисловості і торгівлі РФ планує змінити правила субсидування російським автовиробникам витрат на випуск і підтримку гарантійних зобов’язань для автомобілів класів «Євро-4» і «Євро-5». Ці зміни, на думку Мінпромторгу, дозволять зменшити фінансове навантаження на російських виробників в умовах падіння попиту на продукцію автомобілебудування, а також дозволять знизити соціальну напруженість і падіння рівня зайнятості в галузі.

Мова йде про заміну щоквартальних субсидій щомісячними.

Так, для легкових автомобілів з двигуном до 2 л класу «Євро-4» граничний розмір субсидованих витрат становить 24 тисячі руб., «Євро-5» – 26 тисяч рублів; для легкових автомобілів з двигуном понад 2 л – 40 тисяч рублів і 45 тисяч рублів відповідно. Ті ж межі встановлені для позашляхових легкових і вантажних автомобілів масою не більше 3,5 тонн.

Граничний розмір субсидованих витрат для вантажівок повною масою менше 6,5 тонн класу «Євро-4» становить 60 тисяч рублів, «Євро-5» – 65 тисяч рублів; повною масою від 6,5 до 8 тонн – 135 тисяч рублів і 145 тисяч рублів відповідно; від 8 до 12 тонн – 170 тисяч рублів і 180 тисяч рублів відповідно; від 12 до 20 тонн – 140 тисяч рублів і 200 тисяч рублів відповідно; понад 20 тонн – 200 тисяч рублів і 400 тисяч рублів відповідно.

Крім того, встановлюються граничні розміри субсидованих витрат на утримання робочих місць. Так, зокрема, якщо кількість вироблених підприємством легкових автомобілів в рік не перевищує 4100 штук, то граничний розмір становить 50 млн. рублів; від 4100 до 8300 – 125 млн. рублів; від 8300 до 16600 – 250 млн. рублів; від 16600 до 33000 – 333,4 млн. тисяч. рублів; понад 33000 – 666,7 млн. рублів.

Автори проекту зазначають, що зміни в правилах надання субсидій обумовлені набуттям чинності техрегламенту Митного союзу «Про безпеку колісних транспортних засобів», падінням виробництва транспортних засобів, пов’язаного з різким зниженням купівельної спроможності фізичних та юридичних осіб.