Столиця забезпечує близько чверті продажів нових легкових авто

За підсумками дев’яти місяців на первинному авторинку України було продано 76,7 тис. нових легкових автомобілів. При цьому майже половина з проданих нових авто отримали прописку всього в чотирьох регіонах України: в м.Києві (17 309шт.), в Донецькій (8 657шт.), Дніпропетровській (6 934шт.) і Харківській (5 275шт.) областях.

Забезпечивши 23% загальноукраїнського продажу, столиця продемонструвала дворазове зниження споживчої активності в порівнянні з аналогічним торішнім періодом.

Найбільшим попитом у київських покупців користувався японський бренд Toyota. Автомобілів цієї японської марки в Києві за період з січня по вересень було продано 2 093 од. або 12% від загальної кількості київських первинних реєстрацій нових легкових автомобілів.

Донецькі номери за звітний період отримали 11% нових легкових авто. Однак у порівнянні з минулим роком їх кількість скоротилася більш ніж в 3 рази.

Лідером продажів у донеччан були автомобілі китайської марки Geely – 1 372шт. (16% від усіх нових легковиків, які отримали реєстрацію Донецької області).

Дніпропетровська область посіла третє місце на ринку нових легкових авто за кількістю продажів, не зважаючи на 59-відсоткове їх падіння в порівнянні з результатом річної давності. Частка дніпропетровських реєстрацій в загальноукраїнських підсумках за 9 місяців склала 9 відсотків.

Так само як і донеччани, мешканці дніпропетровської області віддали пальму першості автомобілям марки Geely, реалізований попит на які в області з січня по вересень склав 853 шт.

Харківську прописку отримали 7% проданих в Україні нових легкових автомобілів, тим самим зробивши Харківську область четвертою за значимістю на автомобільному ринку країни. Порівняно з минулим роком попит на автомобілі у жителів харківської області впав на 49 відсотків.

Перше місце в рейтингу продажів Харківської області посів японський бренд Toyota з результатом 542 автомобіля.

Варто відзначити, що регіональні ринки-лідери яскраво демонструють тенденції на загальноукраїнському ринку нових легкових автомобілів, який за результатами дев’яти місяців просів на 54% відносно минулого року і вивів у лідери китайську марку Geely з результатом 8 367 шт.

Другою за популярністю маркою на національному ринку за звітний період була Toyota (7 924 шт.).

Третє місце українці віддали вітчизняному бренду – ЗАЗ (6 665 шт.).