Попит на Nissan в Європі зростає

Японський автовиробник Nissan (другий за величиною в цій країні) зафіксував зростання прибутку за рахунок збільшення попиту на авто в Європі і в США на тлі падіння автопродажів на ринках, що розвиваються.

Підсумки підбито за звітний період в дев’ять місяців поточного фінансового року компанії, що завершився в кінці грудня 2015 р. Операційний прибуток Nissan зріс на 41%, до 587,5 млрд ієн, що виявилося набагато вищим за прогнози по ринку. Дохід за той же час збільшився на 11%, до 8,94 трлн ієн. За ті ж дев’ять місяців світові продажі Nissan зросли на 1,4%, до 3,89 млн машин.

Президент Nissan Карлос Гон заявив, коментуючи сaтатістіку, що зростанню показників продажів сприяли нові моделі. «Наш наступ, зброєю в якому стали нові продукти, приніс плоди в Північній Америці і на заході Європейського континенту», – вважає Карлос Гон, якого цитує The Daily Telegraph.

Наступ виявився настільки успішним, що отриманий в Європі і США дохід зміг переважити навіть несприятливу курсову динаміку на ринках, що розвиваються, через що машини Nissan в цих країнах стали занадто дорогими для традиційних споживачів. Отримані показники також говорять, що компанія змогла впоратися і зі складними умовами на інших ринках, наприклад, з уповільненням зростання економіки в КНР (Китай – найбільший авторинок світу), наслідком чого стало зниження попиту на машини. Крім того, автовиробник стикається з викликами і на своєму домашньому ринку, в Японії, де перспективи продажів затьмарені очікуваним введенням податку на споживання.

Компанія зберігає прогноз по доходах за фінансовий рік 12,3 трлн ієн і операційний прибуток в 730 млрд ієн.

Джерело: ko.ru