Сервісні центри МВС розширюють список дистанційних послуг

В умовах карантину, сервісні центри МВС розширюють список адміністративних послуг, що можуть надаватись дистанційно.

Починаючи з 21 березня 2020 року, чергові сервісні центри МВС будуть приймати документи в електронному вигляді для здійснення першої державної реєстрації нових легкових транспортних засобів, йдеться у повідомленні відомства.

Для отримання цієї послуги власник або уповноважена ним особа може надіслати до чергового сервісного центру МВС наступний пакет документів:

- заяву власника, та згоду на обробку персональних даних;

- копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;

- документ, де зазначена вартість транспортного засобу;

- документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху.

Після перевірки сканкопій документів працівник призначає час та дату для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків у цьому сервісному центрі.

Контакти та e-mail чергових сервісних центрів МВС можна переглянути за посиланням.