Ринок легкових автомобілів в Японії падає

У серпні 2014 року в Японії ринок нових легкових автомобілів зменшився на 28,1% порівняно з липневим показником і становив 281,3 тисячі авто. У порівнянні з серпнем минулого року також зафіксовано падіння продажів – на 9,5%.

Лідерство серед марок зберігає TOYOTA, яка в серпні продала 81,3 тис. авто, що охопило 29% від усіх продажів нових легкових автомобілів. На другому місці HONDA з 50,9 тис. реєстрацій (18%). Трійку лідерів замикає бренд SUZUKI з 39,6 тисячами реєстрацій (14%). При цьому всі основні бренди показали падіння продажів у порівнянні з попереднім місяцем.

Всього за період січень-серпень 2014 року в Японії продано 3,239 млн. нових легкових автомобілів. Цей показник на 7,1% перевищив результат аналогічного періоду минулого року.