Ринок легкових автомобілів в ЄС – підсумки 2013

За даними Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA), минулого місяця реєстрації нових легкових автомобілів в ЄС збільшилися на 13,3% порівняно з груднем 2012 року.

Однак зростання реєстрацій в останні 4 місяці не змогло компенсувати спад у січні-серпні, в результаті за підсумками 2013 року в Європі було зареєстровано на 1,7% менше автомобілів, ніж у 2012 році, – 11,85 млн шт.

У країнах ЄС, Ісландії, Ліхтенштейні, Норвегії та Швейцарії було продано за рік 12,31 млн автомобілів, що нижче обсягів минулого року на 1,8% і є найгіршим результатом з 1995 року.

Спад на європейському авторинку триває вже шість років, в 2014 році експерти розраховують на поступове повернення до зростання.

У грудні збільшення продажів було зафіксоване на більшості європейських ринків, у тому числі у всіх найбільших країнах: у Великобританії – на 23,8%, в Іспанії – на 18,2%, у Франції – на 9,4%, у Німеччині – на 5,4%, в Італії – на 1,4%.

За 12 місяців результати більш суперечливі: Великобританія зберегла темпи зростання вище 10% (10,8%), в Іспанії підйом був стриманішим (3,3%), тоді як Німеччина, Франція та Італія зафіксували скорочення попиту – на 4,2%, 5,7% і 7,1% відповідно.

Варто відзначити, що, незважаючи на негативну динаміку, Німеччина залишається найбільшим автомобільним ринком Європи. У 2013 році у ФРН було продано 2,95 млн автомобілів. На другій сходинці розташувалася Великобританія (2,26  млн машин), на третій – Франція (1,79 авто).