Ринкова частка українського автопрому – 11 відсотків

За 9 місяців поточного року в Україні продано і поставлено на облік 44 160 нових легкових автомобілів. Таким чином, споживча активність на внутрішньому ринку виросла в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року на 45 відсотків, констатує асоціація “Укравтопром”.

При цьому частка автомобілів, вироблених або складених на українських заводах, в цих продажах становила лише 11,3%, тоді як торік вони охоплювали 15,4% ринку нових легкових автомобілів.

У той же час лідер українського ринку – японська марка Toyota, охопила 11,8% локальних продажів, реалізувавши з початку року 5,2 тис. нових легкових авто, що на 55% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

На другому місці – Renault з результатом 4 081 проданих машин (+53% до апмр).

Третій рядок рейтингу українських симпатій належить Volkswagen, автомобілі цієї німецької марки обрали 3 657 покупців або в 2,5 рази більше, ніж за 9 місяців 2015 року.

На четвертому місці – KIA з результатом 2 655 зареєстрованих продажів (+96% до апмр).

Замикає ТОП-5 дев’яти місяців 2016 року Skoda – 2 604 авто. (+85% до апмр).

А найпопулярнішим легковим автомобілем в Україні за період з січня по вересень став KIA Sportage, який обрали 1 762 покупці.