Російський авторинок в січні 2016р. впав на 30%

Продажі легкових автомобілів і легкого комерційного транспорту в Росії за підсумками січня знизилися на 29,1% і становили 81,8 тис. машин. Про це свідчать дані Асоціації Європейського Бізнесу.

Лідерство на російському авторинку зберігає АВТОВАЗ, який реалізував у січні 15,5 тис. автомобілів, що на 11% нижче за показник річної давності. Друге місце за обсягом продажів з показником 9 тис. Машин посідає KIA, що на 20% нижче, ніж у січні 2014 р. На третьому рядку йде Hyundai з показником 8 тис. реалізованих автомобілів (-37%). На четвертому – Toyota з показником 6 тис. реалізованих машин (-15%). Замикає п’ятірку лідерів Renault, що реалізувала 5 тис. машин (-43%). У ТОП-10 найпопулярніших марок за підсумками січня також увійшли Nissan (4 тис. шт., -51%), Volkswagen (4 тис. шт., -28%), Skoda (3,5 тис. шт., -31 %), Mercedes-Benz (3 тис. шт., +1%) і Ford (2,2 шт., +25%).

Нагадаємо, згідно з прогнозом АЄБ, в 2016р. російський авторинок становитиме 1,53 млн. автомобілів, що на 4,7% менше, ніж торік.