Російський автопром отримає субсидій на 310 млрд. руб.

У проекті федерального бюджету Росії на розвиток автопрому у 2014-2016 рр. зарезервовано більше 310 млрд. руб. Частину цих коштів, планують виділити на збільшені субсидії автозаводам, які розташовані на Далекому Сході і в Калінінградській області Росії.  

Так, наприклад, для часткової компенсації витрат на виробництво і гарантійне обслуговування легкових автомобілів (окрім позашляховиків) стандарту «Євро-4» і з двигуном менш 2л виділятимуть 12 тис. рублів за кожен автомобіль, а при випуску їх на Далекому Сході або в Калінінградській області – до 24 тис. рублів. При виробництві вантажівок «Євро-4» масою більш 20т автозавод, що потрапляє в пільгову групу, зможе отримати з бюджету за кожен випущений автомобіль 200 тис. рублів і 80 тис. рублів – у звичайному випадку.

Власті Росії також готові компенсувати автомобільним заводам до 90% загальних витрат на виплату заробітної плати і єдиного соціального податку. Рівень субсидії буде залежити від масштабу виробництва: якщо компанія виробляє більше 400 тис. автомобілів у рік, то вона може розраховувати на здобуття субсидії в розмірі до 9 млрд. рублів. 

Заводи, де виробництво не перевищує 50 тис. автомобілів у рік, отримають з бюджету не більше 600 млн. рублів. Об’єм держдопомоги збільшиться до 1,5 млрд. рублів для виробництва з потужністю від 50 тис. до 100 тис. машин у рік. На вищий рівень держпідтримки – до 3 млрд. рублів, можуть розраховувати заводи, що виробляють від 100 тис. до 200 тис. автомобілів.

Отримати субсидії зможуть лише ті автовиробники, що працюють у режимі промскладання або в рамках угод про вільні економічні зони. Крім того, одержувач держдопомоги не повинен мати заборгованості по податках і зборах. 

Такими пільгами держава, фактично, компенсує автовиробникам витрати пов’язані зі сплатою утилізаційного збору  і намагається зберегти інвестиційну привабливість галузі.