Російські програми стимулювання попиту дозволили продати близько 235 тис. автомобілів

Близько 235 тис. автомобілів всіх типів реалізовані в Російській Федерації в поточному році завдяки дії комплексу заходів держпідтримки: діючій з 1 січня програмі оновлення автопарку, програмі пільгового автокредитування, яка набрала чинності 1 квітня, і програмі пільгового лізингу, що запущена 15 травня.

Таким чином, у першому півріччі держава субсидувала 28% з проданих за цей час 820,7 тис. автомобілів всіх типів.

Аналіз автомобілів, що найбільше продаються за програмами, показує, що покупці надають перевагу машинам саме російського виробництва. Автомобілям марки Hyundai належить 32% частки продажів за програмою пільгового автокредитування, далі йдуть АвтоВАЗ (21%), Renault (14%), Volkswagen (11%) і Nissan (10%). За даними одного з провідних учасників програми пільгового автокредитування, «СЕТЕЛ Банку», який видав понад 22,5 тис. автокредитів, п’ятірка найбільш популярних моделей виглядає наступним чином: Kia Rio, Hyundai Solaris, Lada Granta, Kia Cee’d і Lada Largus.

За програмою оновлення автопарку лідером як і раніше залишається АвтоВАЗ. З 1 січня російський автогігант продав більше 60 тис. автомобілів. Друге місце посідає Група ГАЗ, яка реалізувала більше 17 тис. своїх моделей, далі йдуть Volkswagen, Renault, Nissan, Hyundai, УАЗ і Kia.

Продовжує свою роботу і пільговий лізинг, доступний як юридичним, так і фізичним особам. За цією програмою найбільш затребувані автомобілі виробництва російських заводів Volkswagen – 20% продажів, АвтоВАЗу – 12% і Hyundai – 11%.

За матеріалами minpromtorg.gov.ru