Працівники луцького автоскладального заводу вийшли на мітинг

У Луцьку 28 березня працівники «Автоскладального заводу №1» АТ «АК «Богдан Моторс» вийшли на мітинг під стіни міської ради з вимогами підтримати вітчизняного виробника та відмовитися від придбання вживаних тролейбусів зі Швейцарії. Колектив заводу наголосив на економічній недоцільності такого рішення. Оскільки списані тролейбуси – аварійнонебезпечні, потребуватимуть постійного ремонту та заміни запчастин, яких в Україні просто немає.

Працівники закликали місцеву владу підтримати вітчизняного виробника і переглянути рішення про закупівлю вживаного транспорту з Європи. Вони звернулися до мера і депутатів Луцька в сесійній залі Міськради, куди їх для обговорення ситуації запросили народні обранці після мітингу під стінами міської ради.

Мітингувальники нагадали, що «АСЗ№1» є найбільшим підприємством на Волині. Завод забезпечує роботою понад 1000 лучан та регулярно сплачує податки у місцевий та державний бюджети. У минулому році сума податкових відрахувань сягнула 79,8 млн грн. Ці гроші працюють на економіку України, тому персонал обурюється намірами міської влади витратити бюджетні кошти на списану іноземну техніку, що вже відпрацювала свій ресурс.

Також заводчани зазначили, що продукція підприємства давно зарекомендувала себе на ринку Європи. Автобуси та тролейбуси «Богдан» сертифіковані в ЄС і поставляються до Польщі та Чехії. А нещодавно компанія підписала контракти про співпрацю з Францією та Данією. Тож Луцький завод може запропонувати широкий модельний ряд громадського транспорту, який відповідає найвищим європейським стандартам екологічності, безпечності та економічності. У своїй роботі підприємство, передусім, орієнтується на внутрішній ринок України і готове забезпечити новими моделями тролейбусів і автобусів не лише Луцьк, але й інші міста України. Але невтішна тенденція українських чиновників купувати в ЄС списаний транспорт позбавляє завод такого шансу.