PSA повернеться в США і Канаду з лінією Peugeot

Після відходу з ринку США в 1991 році група PSA повертається з основним брендом – Peugeot.

Французький автоконгломерат знову введе автомобілі Peugeot в рамках 10-річного плану з продажу автомобілів в Північній Америці, заявив генеральний директор Карлос Таварес у вівторок в Парижі. За словами Тавареса, вони будуть спочатку поставлятися з Європи та Китаю, без зазначення будь-яких табличок.

«Наше рішення повернути Peugeot назад в Північну Америку стало кульмінацією декількох років досліджень, спрямованих на те, які з брендів Groupe PSA будуть найкращим чином задовольняти потреби клієнтів цього ринку”, заявив президент і головний виконавчий директор Groupe PSA North America Ларрі Домінік.

Початковий підхід PSA до продажу автомобілів в Північній Америці полягає в мобільності. Компанія запустила додаток Free2Move в Сіетлі восени 2017 року. Додаток дозволяє клієнтам замовляти і оплачувати різні транспортні послуги, наприклад, проїзд у громадському транспорті, за допомогою одного мобільного додатку.

Free2Move також є брендом PSA, який використовувався для запуску служби спільного використання автомобілів у Вашингтоні, округ Колумбія, в кінці минулого року.

Джерело: takesontech.com