Продаж нових легкових автомобілів – підсумки 9 місяців 2013р.

За 9 місяців поточного року в Україні було продано 164’750 нових легкових автомобілів. За даними асоціації «Укравтопром», це на 6,227 тис. шт., або на 3,6%, менше аналогічного показника минулого року.

Від’ємний результат відмічається за період із травня по липень, коли ринок остигав від квітневого стрибка, підігрітого інформаційною кампанією, пов’язаною із запровадженням тимчасового спецмита на нові легкові малолітражні автівки.

Продаж легкових автомобілів охопив 96% первинного ринку цього виду транспорту і 58% первинного продажу всіх видів автотранспортних засобів за період із січня по вересень 2013 року.

Найбільшим попитом протягом звітного періоду на ринку нових легкових автомобілів користувалися автомобілі марки HYUNDAI. Із січня по вересень було зареєстровано 14’856 продажів автомобілів цього бренду. Незважаючи на лідерство, втрати у продажу на українському ринку порівняно з минулим роком для HYUNDAI склали 11 відсотків.

Другим за кількістю проданих нових легкових автомобілів на внутрішньому ринку став вітчизняний бренд ЗАЗ. За дев’ять місяців в Україні було продано 12’889 л.а., вироблених на Запорізькому автомобілебудівному заводі (-2% до АПМР).

Третє місце завдяки відновленню виробництва в Україні зайняв китайський бренд GEELY. Обсяги продажу автомобілів цього бренду перевищили аналогічний минулорічний показник на 44% і досягли позначки у 11’813 шт.

Зі зниженням продажу на 1,4% TOYOTA зайняла четверте місце на ринку нових легкових авто з результатом 11’371 шт.

Доповнює п’ятірку лідерів KIA. Кількість зареєстрованих продажів нових легкових KIA протягом дев’яти місяців цього року склала 10’953 од., що на 8% менше аналогічного показника 2012 року.