Пандемія – загроза для західної автоіндустрії і новий шанс для КНР

Через пандемію коронавірусу багато світових автоконцернів потрапили в скрутне становище, пише Handelsblatt: падає виробництво і збут автомобілів. Ще однією проблемою може стати кредитна бульбашка, що лопне: до кризи багато споживачів в США і Європі брали машини в кредит і тепер, в умовах зростаючого безробіття, зазнають труднощів з їх погашенням.

На цьому тлі положення КНР виглядає краще: китайський авторинок уже майже вийшов на докризові показники.

Як зазначає Handelsblatt, коли в США лопне кредитна бульбашка, відбудеться падіння місцевого авторинку, проте в КНР такого не станеться, оскільки багато китайців як і раніше оплачують автомобілі готівкою. Видання пише, що навіть в період зупинки виробництва в ФРН продовжували випускати комплектуючі для постачання китайських заводів.

Ще до нинішньої кризи Китай був привабливий для автомобільної індустрії, і зараз багато німецьких автоконцернів замислюються над тим, щоб підвищити своє виробництво в КНР. І швидше за все цей тренд буде тільки наростати.