Nissan сфокусується на США, Японії, Китаї

За новою стратегією японського автовиробника Nissan Motor Co Ltd, пріоритетними ринками будуть США, Японія і Китай. Про це повідомило агентство Reuters з посиланням на власне джерело в компанії.

Також компанія має намір закрити 14 складальних ліній по всьому світу і скоротити обсяги виробництва.

Що стосується європейських ринків, Nissan намагатиметься зберегти свою присутність в Європі, сконцентрувавшись на позашляховиках Qashqai і Juke. Але колишньої – особливої уваги Європі Nissan надавати вже не буде.

«Це не просто план скорочення витрат. Ми раціоналізуємо операції, переорієнтуємо наш бізнес, закладаючи фундамент на майбутнє», повідомив інсайдер.

План, розроблений під керівництвом операційного директора Ашвані Гупти, спрямований на звільнення ресурсів для інвестицій в продукти і технології для Сполучених Штатів, Китаю і Японії.

Зміцнювати позиції на північноамериканському ринку в компанії мають намір шляхом розширення дилерської мережі та оновлення модельного ряду.

У той же час, в Китаї Nissan планує розробку автомобілів, призначених безпосередньо для споживачів цього найбільшого в світі автомобільного ринку, замість автомобілів, призначених для американських покупців.