На первинному ринку б/в автомобілів невеликий спад

За даними асоціації “Укравтопром”, на українському первинному ринку б/в автомобілів у лютому зафіксовано невеликий спад активності – було зареєстровано 2203 одиниці, або на 10% менше ніж у торішньому лютому. Однак у порівнянні з результатами січня спостерігається 14-відсоткове зростання.

У сегменті легкових автомобілів б/в охопили 17% лютневого первинного ринку – 845 од., що на 3% менше від показника лютого 2015 року, але на 18% більше ніж у січні 2016. Лідерство впевнено утримує марка Renault (234 шт.), на другому місці шостий місяць поспіль Volkswagen (137 шт.), на третє місце з результатом 81 авто вийшов Opel.

У первинних реєстраціях комерційних автомобілів частка б/в за лютий становила 73 відсотки. У кількісному вираженні це 1320 од., що на 13% менше ніж у лютому минулого року і на 20% більше ніж у січні п.р. У цьому сегменті трійка лідерів ринку незмінна – марка Renault традиційно лідер (322 шт.), на другому місці Mercedes-Benz (237 шт.), на третьому рядку рейтингу Volkswagen (181 шт.).

Лютневі первинні реєстрації б/в автобусів скоротилися як порівняно з лютим 2015 року (-27%), так і відносно січня поточного року (-64%) і склали 38 одиниць, що відповідає 28% загального обсягу первинного автобусного ринку. Лідер в цьому сегменті один – автобусів Mercedes-Benz зареєстровано 23 шт., позиції інших марок в рейтингу носять випадковий характер і їх реєстрації не перевищують 3 шт.

За період з початку року первинний ринок б/в автомобілів склав 4131 шт., шо на 7% менше ніж рік тому. У сегментах легкових автомобілів і автобусів зростання на 36% і на 49% відповідно, а комерційних автомобілів зареєстровано на 24% менше, ніж за два місяці минулого року.