Мінпромторг заморозив введення в Росії екологічного податку на автомобілі

Міністерство промисловості і торгівлі РФ за погодженням з урядом заморозило підготовку до введення в Росії екологічного податку на автомобілі та обмеження термінів експлуатації комерційного транспорту. Напередодні заступник глави Мінпромторгу Олександр Морозов оголосив про істотні зміни в стратегії міністерства в галузі автопрому. Морозов пояснив, що до розгляду питань, можливо, повернуться “після стабілізації ринку і виходу його на позитивну динаміку”.

Також Мінпромторг розглядає можливість зміни формули, за якою розраховується рівень локалізації виробництва в рамках угод з іноземними автоконцернами про промскладання автомобілів у РФ. Морозов додав, що “теоретично можлива” і відстрочка за зобов’язаннями автовиробників за цими угодами. Раніше в Мінпромторгу заперечували навіть можливість такого пом’якшення позиції, але послаблення вигідні ключовим “промскладальникам” Volkswagen і Ford Sollers, пише “Коммерсант”.

Щодо угод про промсскладання 2011 року низка автовиробників в обмін на нульові або знижені мита на імпорт комплектуючих зобов’язалися до 2020 року досягти 60% локалізації та запустити виробництво потужністю 300-350 тис. машин на рік. Цього року концерни повинні досягти в середньому 45% локалізації, хоча в деяких, наприклад Renault-Nissan з АвтоВАЗом, він вже вище. Але формула розрахунку рівня локалізації спирається на вартість ввезених комплектуючих і на фінальну ціну машин. Через девальвацію частка імпорту у формулі виросла, і відсоток локалізації знизився. До того ж падіння попиту на автомобілі зробило недоцільним масштабні інвестиції у виробництво.