Березневий ринок нових легкових авто зріс в 2,2 рази

Перший весняний місяць поточного року продовжив позитивний тренд на ринку нових легкових автомобілів. Свої перші номери в березні отримали 4902 автомобіля, що на 117% більше ніж рік тому і на 17% більше лютневого результату, повідомляє асоціація “Укравтопром”.

За підсумками минулого місяця лідером ринку стала японська марка Toyota, яка з показником 592 проданих авто охопила 12% українського ринку нових легкових автомобілів. При цьому, продажі Toyota відносно березня 2015 року виросли в 3,4 рази, а в порівнянні з попереднім місяцем – на 67 відсотків.

Другою за популярністю автомобільною маркою в березні на українському ринку була Renault. Її результат – 512 проданих авто. Приріст продажів автомобілів цієї марки в порівнянні з березнем минулого року становив 196%, а порівняно з лютим 2015 року – 19 відсотків.

На третьому місці Volkswagen з результатом – 277 машин (+83% до березня 2015р. і +47% до лютого 2016р.).

BMW посіла четверту сходинку березневого рейтингу з показником – 273 авто. (+157% до березня 2015р. і +31% до лютого 2016р.).

Замикає п’ятірку лідерів Ford – 264 продажі (+ 288% до березня 2015р. і +82% до лютого 2016р.).

Детельніше у розділі Статистика