Березнева статистика автобусного ринку

Споживча активність на первинному ринку автобусів в Україні, за даними асоціації “Укравтопром”, в березні знизилася на 62% порівняно з результатом річної давності і на 27% щодо лютого поточного року. Кількість первинних реєстрацій автобусів склала 153 шт., з яких новими були 108 автобусів, а 45 шт. з пробігом.

В частині нової техніки найбільш популярними на ринку були автобуси вітчизняного виробництва.

Часівоярська РУТА і черкаський ATAMAN розділили першу сходинку рейтингу, продавши по 21 автобус кожен. При цьому продажі ATAMAN щодо березня 2013 зросли на 40%, а для РУТА такий результат є демонстрацією негативної динаміки в розмірі 47%.

На другому місці з продажів український бренд ЕТАЛОН – 19 автобусів. Рік тому показник реалізації продукції корпорація ЕТАЛОН був кращим, тоді вона продала в 4,3 рази більше автобусів, ніж у березні 2014 року.

Бронза березня дісталася ЗАЗовському I-VAN, який з показником 14 автобусів охопив 13% автобусного ринку України. Падіння продажів I-VAN щодо аналогічного періоду минулого року становило 42%.

Всього за перший квартал 2014 року в Україні на первинному ринку було продано і поставлено на облік ДАІ 592 автобуси, що на 42% менше показника перших трьох місяців минулого року. При цьому частка нової техніки на первинному ринку становила 70% проти минулорічних 56 відсотків.

Детальніше у розділі Статистика на сайті: ukrautoprom.com.ua