Лейтмотив Генасамблеї світового автопрому: електромобілі – не єдине рішення

«Електричні транспортні засоби представляють собою важливу альтернативу двигунів внутрішнього згоряння, однак це не єдине рішення в глобальному масштабі», – заявив Президент OICA Маттіас Віссманн.

На Генеральній Асамблеї Міжнародної організації автовиробників (OICA) в Індонезії Матіас Віссманн, президент OICA, підкреслив позицію національних асоціацій автовиробників, що взяли у зустрічі, щодо того, що електромобілі, які представляють собою важливу альтернативу двигунів внутрішнього згоряння, не є єдиним рішенням в глобальному масштабі. На даний час досить багато невизначеності щодо майбутнього традиційних технологій, зазначив Віссманн, а заборона будь-якої технології, безсумнівно, є помилковим способом досягнення балансу між промисловою і кліматичною політикою. «Ми повинні бути відкриті для технологій. Це означає, що світова автомобільна промисловість повинна дотримуватися технологічно-нейтрального підходу », заявив президент OICA.

Також на Генасамблеї автовиробників, організованої спільно з Асоціацією автопромисловості Індонезії (GAIKINDO), обговорювалося майбутнє індивідуальної мобільності в світлі впровадження цифрових технологій і особливо деяких політичних рішень, спрямованих на припинення використання технології внутрішнього згоряння та її заміну двигунами на електротязі.

За словами президента OICA, «незважаючи на очевидну роль урядів у визначенні амбітних екологічних завдань і їх податковий вплив в процес поліпшення стану навколишнього середовища, не варто очікувати, що вони будуть диктувати вибір технологій для досягнення цих цілей. Виробництва несуть відповідальність за вибір і пропозицію продукції, необхідної споживачам, в той час як уряди несуть відповідальність за нейтральну з точки зору технологій, відкриту і чесну конкуренцію».

Г-н Вісманн додав, що «необхідно застосувати загальний підхід, який би розглядав всі використовувані параметри, а саме, від виробництва енергії, до шкідливих викидів, як парникових газів, так і забруднюючих речовин, таких як окис вуглецю, оксидів азоту або твердих частинок і т .п.»Саме такий загальний підхід продемонструє той факт, що в залежності від країни або регіону, а також в залежності від виду транспортних засобів і їх використання, можливі інші альтернативи, а не єдина ставка на повністю електричні авто. Наприклад, полугібридні схеми пропонують хороші перспективи на багато років вперед при використанні нових альтернативних біо- та синтетичних видів палива».

Відносно впровадження цифрових технологій в автомобілях, Віссманн зазначив, що «це пов’язано з великою кількістю питань: автоматизацією транспортних засобів, повідомленням, кібербезпекою і т.д. Нормативно-правова база потребує розгляду багатьох з них, а виробники транспортних засобів – активної підтримки з боку урядів на міжнародному рівні для розробки нових концепцій сертифікації. Впровадження цифрових технологій пропонує величезний потенціал. Крім індивідуальної мобільності, з’являються нові концепції мобільності, однак багато споживачів, проте, як і раніше насолоджуються їздою на своїх власних автомобілях, як і багато років тому».

Для довідки: OICA – асоціація автовиробників глобального масштабу, до складу якої входять 39 національних і регіональних учасників, в їх числі також Європейська асоціація автовиробників (ACEA). Всі великі ОЕМ-виробники і бренди європейських країн, країн СНД, США, Китаю, Кореї, Японії, Індії представлені в OICA своїми національними асоціаціями.