Корпорація “Еталон” робить ставку на автобуси економ класу

Корпорація “Еталон” має намір, з урахуванням мінливих реалій авторинку, зосередити зусилля на випуску недорогих автобусів, насамперед, на шасі індійської TATA. Про це повідомив президент корпорації Володимир Бутко на прес-конференції в рамках відкритого в Києві автосалону вантажних і комерційних автомобілів TIR-2014.

Він зазначив, що раніше корпорація активно працювала над розвитком техніки, яка і за якістю, і за ціновим рівнем носила характер руху до Європи: це автобуси “Троянда”, “Ромашка” (середній і великий клас). А зараз, враховуючи складну економічну ситуацію, у тому числі з державними закупівлями, планується випускати автобуси в дешевому сегменті, які й випускали, в першу чергу, на шасі ТАТА.

Нагадаємо, найбільш масовою моделлю корпорації “Еталон” є автобус А079 на шасі індійської ТАТА, виробництво якої стартувало на Бориспільському автозаводі в 2002 році. Зараз в лінійці продукції міські, приміські, туристичні, міжміські модифікації цієї моделі, а також “шкільні”.

“Еталон” об’єднує 21 підприємство, в тому числі два автобусних заводи (в Борисполі та Чернігові), завод карданних валів “Український кардан” та Чернігівський ковальський завод. Станом на 1 жовтня 2014 з початку року випуск автобусів на БАЗі скоротився майже в дев’ять разів до 65 од., тоді як на ЧАЗі виріс в 2,8 разу до 152 од.