Корейський автопром втрачає позиції в світовому рейтингу через Китай

Попит на корейські автомобілі падає, пише CarDiagram. Так, за даними видання, в січні-вересні 2017 року продажі Kia впали на 8,6%. А показники Hyundai і зовсім просіли на 10,5 відсотка.

І це при зростанні світового авторинку на 2,2 відсотка.

Експерти відзначають: головна причина падіння показників корейських марок – провал на ринку Китаю, де сьогодні продається 30% всіх автомобілів.

За даними американського інформагентства Bloomberg, до вересня Hyundai втратила 64% китайських покупців. Причина – напружені відносини Піднебесної з Південною Кореєю.

Через напружену політичну обстановку китайці уникають покупки автомобілів Hyundai і Kia.

Дилери корейських марок в Китаї скаржаться на те, що кожен день втрачають тисячі юанів, намагаючись заманити клієнтів знижками. А деякі і зовсім готові відмовитися від південнокорейських брендів.