Червень охолодив китайський авторинок

Продажі автомобілів у Китаї впали вперше за тривалий період (понад 2 роки). Експерти пов’язують це з уповільненням економічного зростання в країні. Як повідомляє Autonews, з посиланням на офіційний сайт Асоціації китайських легкових автомобілів (China Passenger Car Association), роздрібні продажі легкових автомобілів, багатоцільових автомобілів і позашляховиків упали в червні на 3,2 відсотка у порівнянні з аналогічним періодом минулого року – до 1,43 млн. одиниць.

Світові автовиробники, такі як «Фольксваген Груп» і «Дженерал Моторс»,що звиклі вважати Китай своїм найбільшим ринком, почали знижувати ціни, щоб зберегти свої частки на цьому авторинку – оскільки попит знижується, а місцеві конкуренти все більше заманюють потенційних замовників більш дешевими позашляховиками.

 

Джерело: Автостат