Індія – нова стратегічна мета Volkswagen Group

Volkswagen Group робить велику ставку на Індію і готовий витратити в цій країні 1 мільярд євро на розробку і створення нових моделей.

На прес-конференції, присвяченій плану «VW India 2.0», генеральний директор Skoda Бернхард Майєр визнав, що є проблеми з входом на цей специфічний ринок і перш за все, це висока ціна продукції групи для Індії.

Щоб скоротити витрати, VW локалізує в Індії свою невелику платформу MQB A0. Автовиробник вже випускає автомобілі на двох заводах в країні. Тепер він створює місцевий інженерно-технічний центр і вперше запустить в цій країні виробництво двигунів. За оцінками компанії, на додаток до розширення заводу Skoda в Аурангабаді, центральній Індії, компанія створить від 4 000 до 5 000 робочих місць.

Першим автомобілем цього імпульсу стане новий компактний позашляховик, який, як очікується, представлять до кінця 2020 року, а за ним з’являться кілька невеликих автомобілів під брендами Skoda і VW. Майер описав позашляховик як «зроблений в Індії для Індії».

Майер передбачив, що поєднання цінового паритету з конкурентами, зниження витрат виробництва, подвоєння дилерській мережі протягом чотирьох років і «найкраща в своєму класі» задоволеність клієнтів приведуть до того, що частка VW Group на індійському ринку до 2025 року складе 5 відсотків, у порівнянні з 1,6 відсотка зараз.

Крім того, Skoda також має намір використовувати Індію в якості експортної бази для інших ринків, що розвиваються. Незважаючи на те, що деякі виробники автомобілів намагалися втиснутися на індійський ринок, але зазнали невдачі, VW сподівається, успіх Skoda в Європі і Китаї допоможе бренду здобути подібну популярність в Індії.

 

 За матеріалами: “Автомания”