Hyundai інвестував в ізраїльську розробку “розумного” скла

Корейська автомобілебудівний концерн Hyundai, продукція якого найбільш популярна на ізраїльському автомобільному ринку, провів раунд інвестицій в стартап-компанію Gauzy, що розробила “розумне” скло для автомобілів.

Розробка ізраїльського стартапу дозволяє контролювати ступінь затемнення всіх вікон автомобіля, а також транслювати на їх зовнішню сторону попереджувальні сигнали і рекламу.

Компанія Gauzy була створена в 2009 році і мобілізувала до сих пір 40 мільйонів доларів. Штат компанії складає 110 працівників і дві виробничі лінії – в Тель-Авіві і в Штутгарті.

Hyundai, спільно з двома венчурними фондами з Сінгапуру, вклав в компанію 10 мільйонів доларів. Це перший автомобільний концерн, який інвестував в Gauzy, однак про інтеграцію її розробки в свої нові моделі оголосили вже 11 концернів. Перші серійні автомобілі з “розумними” стеклами ізраїльського виробництва повинні зійти з конвеєра в 2021 році. На першому етапі мова йде про моделі зі скляним вікном на даху.

Джерело: newsru.co.il