GM вкладе $ 5 млрд у розширення лінійки Chevrolet

Американська General Motors (GM), що посідає третє місце серед провідних світових автовиробників, планує вкласти $ 5 млрд у створення нової лінійки автомобілів під брендом Chevrolet для найбільш швидкозростаючих ринків, а також розширити партнерство з китайською SAIC Motor, пише Financial Times.

GM і SAIC мають намір створити абсолютно нову концепцію автомобілів і нові двигуни для машин, які складатимуться в чотирьох країнах (Китаї, Бразилії, Індії та Мексиці) з використанням значної кількості локально вироблених компонентів.

Починаючи з 2019 року нові моделі замінять існуючі автомобілі B і С класу, що продаються GM на ринках країн, що розвиваються. GM і SAIC очікують продажі нових моделей на рівні до 2 млн автомобілів на рік до кінця 2030 року. Однак партнери не планують поставляти ці машини в США або Європу.

При цьому, за словами президента GM Дена Аммана, концерн вирішив скоротити активність в Росії, Індонезії і Таїланді, оскільки на цих ринках надто складно забезпечити високу рентабельність, або, як у випадку РФ, інвестиції в них пов’язані з надмірно високими ризиками.

У період з 2030 швидкозростаючі ринки забезпечуватимуть до 88% зростання світових продажів легкових автомобілів, вважають в GM.

За матеріалами interfax.com.ua