Франкфурт недорахується учасників автосалону

Останнім часом автовиробники все частіше ставлять під сумнів актуальність автошоу як основних майданчиків для презентації своїх новинок, і все частіше організовують власні презентацій, на які запрошуються потенційні клієнти, представники ключових ЗМІ, пише Automotive News.

На підтвердження цього на передодні однієї з найбільших автомобільних виставок – Франкфуртського автосалону, світ облетіла новина про те, що відразу дев’ять автокомпаній вирішили відмовитися в цьому році від традиційної участі в ній. Це Alfa Romeo, Fiat, DS, Infiniti, Jeep, Mitsubishi, Nissan, Peugeot і Volvo – компанії, які охоплюють п’яту частину всіх продажів на європейському ринку.

Головна причина відмови – невиправдано високі витрати на участь та низький результат.

Експерти ринку пояснюють таку ситуацію тим, що традиційні автосалони, що проводяться в конференц-центрах, в даний час сперечаються з більш яскравими заходами, часто на відкритому повітрі, які забезпечують більше розваг для потенційних клієнтів і які проходять в онлайн-форматі, залучаючи велику аудиторію.