Лютневий ринок нових легкових автомобілів

За даними асоціації «Укравтопром», в лютому 2015 року в Україні було продано і поставлено на облік МВС 2 924 нових легкових автомобілі, що в 5 разів менше ніж рік тому.

Крім значного падіння обсягів продажів, істотно змінилася і структура ринку.

Найбільше в лютому українці купували автомобілі французького бренду Renault – 241 шт. Але, не зважаючи на лідерство, продажі Renault в порівнянні з минулим роком впали в 4 рази.

Другим за обсягами продажів у звітному місяці був японський бренд Nissan з результатом 228 нових легкових автомобілів. У лютому минулого року Nissan також входив до трійки лідерів, замикаючи її, однак обсяг продажів перевершував звітний більш ніж в 4 рази.

Третє місце лютого зайняла Mazda c результатом 217 шт., яка рік тому була лише на 16 місці. Не зважаючи на значне просування в рейтингу, втрати відносно минулого року для Mazda склали – 26 відсотків.

На четвертому рядку Hyundai з 213 новими автомобілями (-77% до аналогічного показника минулого року).

Замикає ТОП-5 лютого Volkswagen – 172 нових легкових авто (-79% до аналогічного показника минулого року).

Хоча в порівнянні з результатами січня ринок нових легкових автомобілів і виріс в лютому на 32%, але в порівнянні з січнем-лютим попереднього року, в аналогічному періоді поточного року він скоротився в 4,9 разу.