Лютневий ринок нових легкових авто продемонстрував зростання

 

За даними асоціації “Укравтопром”, в лютому на українському ринку було реалізовано 15 204 нових легкових автомобіля, що на 28% більше ніж у попередньому місяці та на 12% більше аналогічного показника минулого року.

Варто відзначити, що позитивну динаміку продемонструвала переважна більшість автомобільних брендів.

Бестселером лютневого ринку нових легкових автомобілів став китайський бренд Geely. Обсяг реалізацій автомобілів цього бренду, більшість моделей якого складаються в Україні, зафіксований на позначці 2 094 шт. Таким чином, Geely збільшив свій торішній результат майже в 3 рази, а січневий підсумок цього року – на 39 відсотків.

Другим за кількістю проданих автомобілів став вітчизняний бренд ЗАЗ. Таку позицію рейтингу автомобілі запорізького автозаводу зайняли з показником продажів – 1 020 шт. (+23% до лютого 2013р. та +11% до січня 2014р.).

На третє місце рейтингу продажів піднявся Nissan, який у січні посідав лише 9 позицію. У лютому кількість проданих і поставлених на облік у ДАІ автомобілів марки Nissan склала 982 шт. Динаміка продажів цього японського бренду також продемонструвала позитивний тренд як щодо торішнього показника (+5%) так і порівняно з січнем поточного року (+88%).

Реалізація 971 автомобіля марки Renault забезпечила французькому бренду четверту сходинку лютневого рейтингу ринку нових легкових автомобілів в Україні. У порівнянні з торішнім показником продажі автомобілів Renault збільшилися на 64%, а відносно січня 2014 – на 72 відсотки.

Замикає ТОП-5 продажів останнього зимового місяця південнокорейська марка Hyundai з показником 944 авто. З таким результатом Hyundai продемонстрував позитивну динаміку +50% щодо попереднього місяця і при цьому негативну по відношенню до лютого 2013 року – падіння становило 28 відсотків.

Детальніше у розділі Статистика