Лютневий ринок автобусів зріс на 78 відсотків

Продажі автобусів в Україні на первинному ринку за підсумками лютого становлять 135 одиниць. Таким чином, у порівнянні з лютим 2015 року платоспроможний попит на автобуси виріс на 78 відсотків. У той же час, відносно попереднього місяця автобусні продажі знизилися на 37 відсотків.

У структурі лютневих продажів нова техніка охопила 72% первинного ринку, було продано 97 нових автобусів. Такий обсяг продажів нової техніки в 4 рази перевищив результат річної давності. Однак в порівнянні з січнем поточного року продажі нових автобусів знизилися на 9 відсотків.

У загальному обсязі реалізації нових автобусів більше 40% припало на продукцію українського заводу “Черкаський автобус” – автобуси АТАМАН. Реалізувавши на внутрішньому ринку 39 автобусів, “Черкаський автобус” збільшив свій лютневий показник минулого року майже в 10 разів.

На другому місці за обсягами продажів також продукція вітчизняного виробництва – автобуси Часівоярського заводу марки РУТА. Ці автобуси в кількості 15 шт. (+67% до лютого 2015р.) охопили майже 16% лютневого ринку нових автобусів.

Замикають трійку лідерів автобуси марки ГАЗ – 12 шт. Така реалізація ГАЗів в 6 разів перевершила їх лютневий результат минулого року.

Всього за перші два місяці поточного року на первинному ринку України було зареєстровано 349 продажів автобусів, що в 2,1 разу більше ніж за аналогічний період 2015 року. З цієї кількості нових автобусів 204 шт. або 58 відсотків, а вживаних 145 шт. або 42% відповідно.

Таким чином, у порівнянні з минулим роком лютневий результат в частині нової техніки збільшився в 3 рази, а в сегменті автобусів з пробігом – в 1,5 рази.

Детальніше в таблицях