Європейські проблеми ВАЗа

З нового року в ЄС неможливо поставити на облік автомобілі Волзького автозаводу. Тольятінці не встигли підготувати свої авто під нові технічні вимоги ЄС, які набули чинності з 1 листопада 2014 року.

Нагадаємо, в листопаді 2014 року в Євросоюзі були посилені технічні вимоги до всіх нових автомобілів. Про зміну вимог до нових легкових автомобілів в країнах ЄС стало відомо ще в 2010 році, коли Європейська економічна комісія ООН ухвалила відповідну постанову. Для постановки на облік автомобілі повинні бути обладнані датчиком тиску повітря в шинах, проте жоден з експортних автомобілів марки Lada подібних електронних модулів не має.

Офіційний дистриб’ютор “АвтоВАЗу” в Німеччині – компанія Lada Automobile GmbH підтвердила, що продажі автомобілів не зупиняли, але при цьому покупці поки не можуть офіційно зареєструвати свої машини.

У той же час в Тольятті запевняють, що завод працює над цією проблемою і повинен незабаром її вирішити.

Однак, крім відсутності систем моніторингу тиску в шинах, ВАЗ зіткнувся з ще однією перешкодою на шляху до європейського ринку, на облік в країнах ЄС неможливо поставити автомобілі Lada з кондиціонерами російського виробництва. Виявляється, що заводське обладнання не відповідає технічним нормам ЄС.

У 2013 році в країнах Євросоюзу тольятінська компанія реалізувала понад 5,5 тис. Автомобілів. У німецькому представництві уточнили, що найбільш “ходовою” моделлю в їх лінійці є позашляховик Lada Niva Taiga.