Європейські автовиробники вважають плани ЄС нереалістичними

Європейська асоціація автовиробників (ACEA) опублікувала заяву, в якій розкритикувала графік ЄС щодо скорочення викидів CO2.

Згідно з цим планом, до 2030 року викиди діоксиду вуглецю від легкових автомобілів повинні скоротитися на 37,5%, а від мікроавтобусів – на 31%.

ACEA закликала членів Європарламенту бути більш конструктивними, оскільки реалізація вишеозвученних цілей в такі стислі терміни лише здається досяжною, але виходячи з нинішнього стану європейського автопрому, є просто нереалістичною. Представники організації вважають, що цей план – результат політичних ігор, що не враховує технологічні та соціально-економічні реалії.

Генеральний секретар ACEA Ерік Йоннаерт заявив, що зусилля членів ассоціаіі максимально спрямовані на подальше скорочення викидів CO2. Але досягнення поставлених завдань потребуватиме набагато більшої присутності на ринку електричних і гібридних транспортних засобів, ніж це можливо в реальності.

Виробники не відмовляються інвестувати у виробництво автомобілів з альтернативним джерелом живлення, але їх зусиль недостатньо для забезпечення доступності за вартістю таких автомобілів широкому колу споживачів, а також для швидкого розвитку інфраструктури для підзарядки, вважають в Асоціації.

ACEA закликає 28 держав-членів і Європейську комісію забезпечити наявність всіх сприятливих умов для досягнення явно завищених цілей зі скорочення викидів вуглекислого газу, зокрема, необхідний рівень інвестицій в інфраструктуру.

Автовиробники попереджають, що надзвичайно амбітні плани щодо викидів CO2 так само вдарять по робочих місцях у всьому ланцюжку створення вартості автомобілів, в якій зайнято близько 13,3 мільйона європейців. Щоб пом’якшити негативний вплив цих структурних змін, особам, що формують політику, пропонується без зволікань представити конкретні пропозиції щодо належного та соціально прийнятного управління цими змінами в сфері зайнятості та підготовки кадрів.