В Росії падає попит на автомобілі

Згідно з даними Асоціації європейського бізнесу (АЄБ) в минулому місяці в Росії було продано 138 тисяч нових легкових і легких комерційних автомобілів. Таким чином, у порівнянні з травнем 2018 року попит на автомобілі в РФ знизився на 6,7 відсотка, повідомляє Укравтопром.

Всього з січня по травень 2019 року на російському ринку було реалізовано 678 тисяч машин проти 693 тисяч за аналогічний період минулого року, падіння склало більше 2 відсотків.

У п’ятірку найпопулярніших брендів у росіян за підсумками перших п’яти місяців увійшли: Lada (143,4 тис. шт.); Kia (92,3 тис. шт.); Hyundai (71,9 тис. шт.); Renault (52,5 тис. шт.); Volkswagen (43,1 тис. шт.).

А кращими продажами відзначився автомобіль Лада Гранта, який з початку року обрали 52,4 тис. покупців.