Бразильський автопром готується до конкурентної боротьби з європейським

Бразильській промисловості та уряду доведеться підготувати автомобільний сектор до комерційної угоди між Меркосур (загальний ринок країн Південної Америки) і Європейським союзом, заявив Луїс Карлос Мораес, керівник Національної асоціації автовиробників Бразилії (Anfavea). Він зазначив, що конкурентоспроможність автовиробників країни повинна бути посилена на тлі лібералізації імпорту з ЄС.

Угода між двома економічними блоками була підписана минулого тижня і включає в собі скасування імпортних бар’єрів на 90 відсотків товарів.

Незважаючи на те, що терміни набуття чинності Угоди ще не ратифіковані парламентами країн-учасниць, а впровадження нових правил відбуватиметься поступово протягом 15 років, в Бразилії вже готуються до експансії європейського автопрому після зниження імпортних тарифів, які на даний час становлять 35 відсотків. «Так, це загроза, і ми повинні піти на її усунення», – заявив Мораес на брифінгу, присвяченому автомобільній промисловості. На його думку, необхідна податкова реформа на додаток до поліпшення бюрократичних і логістичних умов для бразильської промисловості.

З огляду на затяжну економічну кризу в Аргентині, яка є основним зовнішнім ринком бразильського автопрому, майбутня податкова реформа повинна відкрити перспективи для успішного виходу на ринки ЄС, вважають в Anfavea.

Очікується також, що зусилля по підвищенню конкурентоспроможності на європейському напрямку дозволять знизити ціни і на внутрішньому ринку Бразилії.

У першому півріччі 2019 року виробництво автомобілів в Бразилії збільшилося на 2,8 відсотка в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і досягло близько 1,47 мільйона одиниць. У той же час, експорт автомобілів скоротився на 41,5%, за кордон було продано близько 221,9 тис. автомобілів, проти 379 тис. шт. роком раніше.

 

Джерело: Agência Brasil – Empresa Brasil de Comunicação S/A – EBC