Daimler і VW не переконали Євразійську економічну комісію скасувати антидемпінгові мита

ЄЕК відмовила Даймлеру скасовувати антидемпінгові мита на легкі комерційні автомобілі ( LCV ).

Нагадаємо, Митний союз ( Росія, Казахстан і Білорусь ) ввів мита на деякі види LCV, що випускаються в Німеччині, Туреччині та Італії, в червні цього року. Для німецьких компаній мита зросли найсильніше – з 10 до майже 40 %.

Відповідь ЄЕК була очікувана, коментує «Відомостям» партнер King & Spalding Ілля Рачков, нагадуючи, що до Даймлера скасувати антидемпінгові мита безуспішно вже намагалася група VW. До того ж обсяги імпорту LCV Daimler в Росії невеликі, компанія організувала виробництво в Росії і нарощує продажі, незважаючи на скорочення ринку, додає він. Mercedes – Benz Sprinter Classic з липня випускаються за контрактною схемою на ГАЗі, проектна потужність – 25 000 шт. на рік.

У разі негативної відповіді від ЄЕК «Мерседес- Бенц рус » продовжить домагатися скасування мит, говорив «Відомостям» гендиректор компанії Ян Мадея . Для цього є три основні варіанти, відзначає Рачков: звернутися до суду Євразійського економічного співтовариства, попросити ЄЕК провести повторне розслідування або заручитися підтримкою Єврокомісії, яка може ініціювати розгляди в рамках СОТ.

Хотіла оскаржити мита і PSA Peugeot – Citroen, однак сьогодны компанії, за словами їхніх представників, думають про виробництво LCV в Росії. Так вчинила Ford- Sollers, яка, за словами її представника, не збирається оскаржувати мита.