«Богдан» пояснив спад виробництва у вересні

d91d951b189907459ac75c6bce866031

Майже весь жовтень інформаційне поле України не покидали звістки про марність державної підтримки внутрішнього автовиробництва. Навіть спеціалізовані ЗМІ експлуатували такі тези, базуючись лише на голій статистиці щодо падіння обсягів виробництва у вересні, без аналізу причин такої ситуації.

Нагадаємо, у вересні обсяг виробництва легкових автомобілів впав на 36% у порівнянні з попереднім місяцем.

Таке різке падіння було в основному сформовано 6-разовим зменшенням обсягів виробництва на черкаському заводі корпорації «Богдан».

Дійсно, ця ситуація напряму пов’язана із застосуванням державою заходів щодо захисту автовиробництва в Україні і носить далеко не негативний характер.

Як пояснили у корпорації «Богдан», завод з виробництва легкових автомобілів в Черкасах переведено в режим підготовки до серійного виробництва автомобілів JAC. Таким чином, технологічні лінії підприємства було зупинено задля налагодження випуску нових авто.

З самого початку запуску серійного повномасштабного виробництва (зварювання, фарбування, складання) автомобілів JAC на заводі корпорації «Богдан» в Черкасах локалізація складе понад 30%, а вже до кінця поточного року – понад 51%.

Розширення модельного ряду автомобілів, що виготовляються в Україні, стало можливим завдяки крокам держави по захисту внутрішнього ринку: введення додаткових мит на імпорт готових авто та запровадження утилізаційного збору, підкреслюють у Корпорації.