BMW потребує жіночої уваги

Прагнучи зробити свій продукт привабливішим для такої важливої групи покупців як представниці прекрасної статі, BMW Group запустила нову програму, яка покликана надати автопрому «жіночні риси».

Програма орієнтована на жінок у віці 15-24 років, які можуть бути зацікавлені в побудові кар’єри в автомобільній індустрії, причому, не в маркетингу або продажах, а в процесі створення автомобілів. Пілотний проект стартував у Великобританії, але в міру його здійснення в список будуть додані і інші країни.

Молодим жінкам пропонується можливість пройти навчання за програмою, яка перегукується з урядовою програмою «Поглянь на виробництво зсередини» (SeeInsideManufacturing) і проводиться спільно з Metropolitan College міста Бірмінгем.

Проект BMW отримав назву GirlsGoTechnical і повинен зменшити «непропорційно велику різницю кількості чоловіків і жінок в бізнесі». Учасниці програми отримають можливість пройти навчання та практику на заводі марки MINI. Надалі дівчата зможуть продовжити навчання і роботу на автовиробництві. Для того щоб взяти участь у проекті кандидатки повинні мати за плечима успішно складені іспити в школі, включаючи позитивні оцінки з математики, англійської і однією з науково-природничих дисциплін зі шкільної програми.

На сьогоднішній день найвідоміше жіноче ім’я, яке асоціюється з маркою BMW, це Заха Хайдід. Ця британка арабського походження в 2002 році створила проект футуристичного виробничого комплексу заводу BMW в Лейпцигу. Цілком можливо, що проект GirlsGoTechnical дозволить BMW відкрити нові імена не тільки в архітектурі, але і в конструюванні автомобілів.