Авторинок США продовжує втрачати обсяги

У липні на ринку Сполучених Штатів Америки було реалізовано 1,37 мільйона автомобілів, що на 2,9% менше, ніж роком раніше.

Найкращу динаміку продажів продемонструвала Tesla, завдяки своїй найбільш доступній Model 3. У порівнянні з липневим результатом минулого року продажі Tesla виросли на 435,9%, а відносно перших семи місяців – на 143,4%. При цьому бренд не фігурує в списку лідерів автомобільного ринку США.

У той же час у шести брендів з першої десятки за підсумками продажів за січень-липень спостерігається негативна динаміка.

Так, Ford, що традиційно посідає перший рядок рейтингу, за підсумками семи місяців просів на 1,6%, реалізувавши 1,4 млн. авто.

Honda, що посідає четверту сходинку, відстала від торішнього показника на 1,7% (840,5 тис. авто).

Nissan, що посів п’яте місце з результатом 807,5 тис. машин, схуднув на 6 відсотків.

Hyundai, KIA і GMC, що розмістилися на останніх трьох сходинках ТОП-10 ринку, скинули по 2,6%, 1,5% і 0,4% відповідно.

Краща динаміка в десятці лідерів у Jeep (6 місце) – за сім місяців 2018-го зростання продажів становило майже 21% і досягло показника в 574,9 тис. авто.

Найпопулярнішою моделлю в США як і раніше залишається пікап Ford F-Series, продажі якого в липні зросли на 2,1% – до 70 949 одиниць, а з початку року цю машину придбали більше 522 тис. осіб, що майже на 5% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.


За матеріалами: focus2move