Авторинок ЄС в лютому

За даними Європейської асоціації автовиробників (ACEA), в лютому 2017 року ринок нових легкових автомобілів ЄС продовжив тенденцію зростання, збільшившись на скромні 2,2 відсотка. В результаті кількість проданих автомобілів минулого місяця становила 1 078 503 штук, і цей результат майже наблизився до докризового показника лютого 2008 року.

При цьому зростання було забезпечене другорядними ринками, продажі на яких виросли майже на 16 відсотків. Більшість найбільших ринків ЄС продемонстрували зниження споживчої активності: у Франції на 2,9%, в Німеччині на 2,6% і у Великобританії на 0,3%. Тільки в Італії та Іспанії спостерігалося зростання попиту на нові легкові автомобілі на 6,2 і 0,2 відсотка відповідно.

Найбільшим автомобільним ринком Євросоюзу залишається Німеччина, де за лютий поточного року було продано 243 602 легкових автомобілі.

На другому місці розташувалася Італія, жителі якої в лютому купили 183 777 машин.

Замикає лідерську трійку Франція з результатом 161 874 проданих авто.

Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно посідає VW Group, яка реалізувала на європейському ринку 247 872 своїх машин, що на 1 відсоток менше, ніж роком раніше.

Другий результат за кількістю проданих автомобілів у PSA Group – 115 710 шт., і також відзначено падіння в порівнянні з торішнім лютим на 3,1%.

Натомість RENAULT Group, що посідає почесне третє місце, показала зростання продажів майже на 7 відсотків. Всього було куплено 112 481 автомобілів цієї групи.

За підсумками перших двох місяців 2017 року Європейському Союзі було зареєстровано 2 248 040 нових легкових автомобілів, або на 6,2% більше, ніж за аналогічний показник минулого року. Всі основні європейські ринки внесли свій вклад в консолідований зростання: +8,1% в Італії, +4,8% в Іспанії, +3,5% в Німеччині, +3,2% у Франції. У Великобританії, що виходить з ЄС, зростання попиту на нові автомобілі виявилося не таким високим – всього 1,8 відсотка.