Авторинок ЄС в серпні

В Європі серпнева споживча активність на автомобільному ринку зазвичай демонструє найнижчі показники в році. Однак в серпні 2018 року ринок легкових автомобілів Євросоюзу значно виріс (+31,2%), становивши понад 1,1 мільйона нових автомобілів. Найбільш вірогідним поясненням цього виняткового зростання є введення нового тесту WLTP (тест на відповідність заявленим виробником нормам шкідливих викидів і витрати палива), який застосовується до всіх реєстрацій нових автомобілів з 1 вересня 2018 року. Отже, деякі автовиробники пропонували автомобілі по надзвичайно привабливими цінами до початку дії WLTP. В результаті двозначне відсоткове зростання було зареєстроване в багатьох країнах ЄС, а також на п’яти основних ринках.

Так, зростання в Іспанії становило 48,7%, у Франції 40%, в Німеччині 24,7%, у Великобританії 23,1% і в Італії 9,5%.

Німеччина зберігає за собою титул європейського лідера з реалізації автомобілів. У ФРН за місяць було продано 316 405 легкових автомобілів.

Другий рядок рейтингу продовжує посідати Франція, жителі якої в серпні придбали 150 390 машин.

Замикає лідерську трійку Іспанія з результатом 107 692 проданих авто.

Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно посідає VW Group, яка реалізувала на ринках ЄС 307 600 авто, показавши зростання в 41% в порівнянні з торішнім серпнем.

На другому місці PSA Group з результатом 157 550 проданих автомобілів, що на 17,9% перевищує показник річної давності.

І третій результат за кількістю проданих автомобілів у RENAULT Group – 140 052 шт. (+57,8%).

За перші вісім місяців 2018 року реєстрація нових легкових автомобілів в ЄС зросла на 6,1%, досягнувши 10,8 млн. одиниць, що в значній мірі було обумовлено надзвичайно великими показниками протягом літніх місяців. Якщо подивитися на основні ринки, попит виріс в Іспанії (+14,6%), Франції (+8,9%) і Німеччині (+6,4%), в той час як продажі автомобілів в Італії залишалися стабільними (-0,1%) і спостерігалося скорочення в Великобританії (-4,2%).

За матеріалами АСЕА